Priporočila šole/vrtci

Včeraj nikakor nisem zmogla biti pozitivna. Vsa ta priporočila, ki smo jih dobili, so povzročila, da se mi je stemnilo pred očmi. Zdi se mi, da eno priporočilo izključuje drugo. Zdi se mi, da jih piše nekdo, ki ravno ni doma v šoli. Ne vem. Nekatera so tako mimo, da se človek vpraša, če je to sploh možno. Ne vem, izpostavila bom 2, ki morda nista bistvenega pomena, ampak sta, kaj naj rečem. Hecna. Žalostna. Bizarna.
Recimo:
1. Otroci naj se čim manj poslužujejo javnega prevoza, v šolo naj pridejo peš, s skiroji, s kolesi, če seveda imajo kolesarski izpit. Kuku. 1.triada gre v šolo!!! Prvo kot prvo, so med temi otroci, učenci 1.razreda, ki jih v šolo spremljajo starši, drugo kot drugo. Kolesarski izpit se dela v 5.razredu. Kuku... To je 2.triada. Torej to priporočilo bi nekako naj veljalo samo za učence 9.razreda.
2. Učitelj naj otrok ne obremenjuje s priporočili. Vse naj nekako vključi v vzgojno-izobraževalni proces, da učenci ne bodo dobili občutka, da je kaj narobe. A res??? Čisto zares??? Saj ne, da bodo sedeli vsak v svoji klopi, da bodo morali hodit v koloni 1,5m narazen, da si bodo morali pred malico počistit/razkužit svojo mizo, da se morda ne bodo videli s polovico svojega razreda... Ja, normalno. Vse bo normalno. Nič jih ne bomo obremenjevali.

Veliko je tega. Veliko še bo.
Ne želim si tega res ne. Ne kot učiteljica, ne kot mama. Moj velik sin bo ostal doma, ker je 4šolec. In vesela sem za njega. Res sem. Tamali gre v vrtec. K tamalim. Jaslice. Ima zlati vzgojiteljici. Ravnateljica vrtca je srčna, realna oseba. Vem, da se bodo trudili po vsojih najboljših močeh. Zaupam jim. Ampak... Kako? Ne predstavljam si kako?
Napisala sem že, da se bom trudila, da bo mojim učencem ob povratku v šolo lepo. In res se bom. Ne vem pa, koliko bo to sploh mogoče. Vsekakor jim jaz kot jaz ne želim zagreniti zadnjih 6 tednov pouka v 3.razredu. Neeeee. Želim, da si to leto zapomnijo tako kot jaz. Šola v naravi, plavalni tečaj, učenje na daljavo, petje, ples, veselje. Tako!!! In tako bo! Pika. Klicaj!!!
Priporočila so samo priporočila. Morda se spremenijo. Upanje umre zadnje, kajne?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam