Prijateljstvo

50.dan odkar pišem dnevnik. Pred 7.tedni v nedeljo sem začela. V strahu kaj bo. Kako bo? Danes, 7 tednov kasneje, se pojavlja nov strah. Čez 2 tedna bi naj šli v šolo učenci 1.triade, kar pomeni tudi moji učenci. Resnično sem se veselila, da jih spet vidim, da bomo spet skupaj v razredu. Da bomo imeli pouk. Ampak!!! Navodila, ki jih sicer še čakamo, kajti zdajšnja so zelo skopa, kažejo na to, da ta pouk ne bo niti približek tega kar smo vajeni. Bo spet tretji način pouka, ki ga doživljajo učenci v tej situaciji. Tisoč je vprašanj. Kako neki bom lahko po 9. tednih rekla učencem, da se ne smejo skupaj igrati? Da se ne smejo družiti? Da se ne smejo objeti nenazadnje? Kaj naj naredim, ko bo od veselja nekdo prišel do mene in me hotel objeti? Kaj? Ga odrinem? Ma ni šans no. Tega mi srce ne dovoli. Bom strpna in verjetno spet naivna, da se do 18.5. zadeve malo zjasnijo.

Je pa bil današnji dan po vseh teh 50.dnevih zelo lep. Ko nedeljo preživiš v družbi sodelavke, ki ni samo sodelavka. Ki je prijateljica, zaupnica že krepkih 15 let. V družbi nje in njene družine je današnja 50-ka postala posebna. Prijateljstvo, ki traja od 1.dneva faksa naprej. Prijateljstvo, ki je dalo skozi vzpone in padce. Solze in smeh. Veselje, srečo, žalost. Koliko skupnih dogodivščin. In nekoč na faksu sva sanjali, da bova tudi delali skupaj. Da bova sodelavki. In to nama je po velikem naključju tudi uspelo. Po današnjem dnevu verjamem tudi, da bo dogodivščin in družinskih dnevov še veliko.
Jutri je nov dan. Ponedeljek. Delovni ponedeljek. Nič več počitnic. Novi izzivi in novi boji. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam