Pa vendarle ne bo tako hudo

Bila sem v šoli. V Ludviku. Videla vse tiste, ki so sedaj bili le sodelavci na daljavo. Videla vse tiste, s katerimi nisem imela stika zadnja 2 meseca. 
Bila sem v "mojem" razredu. V učilnici. Tako prazna je bila brez otrok. Naša pomladna gospodična s svojo cvetlično obleko še vedno krasi okno učilnice. Tista gospodična, ki smo jo skupaj naredili. 3 dni preden smo ostali doma. A ona je še tam. Vztrajno čaka na učence. Šolsko razigranost. Učne ure. In je enako lepa kot pred 2 mesecema. Stoli, mize so pripravljeni na ponedeljek. Dovolj razdalje. Dovolj prostora. Nič nagužvano. 
Po današnjem sestanku me ni več tako fejst strah. Ne vem kako je drugje, ampak naše vodstvo ve, kaj je kmečka pamet. Ve kako iz vsega tega potegniti le najbolje za otroke. In nas. Ne bo tako hudo. Ne bo zapora, kot pišejo eni. Ne bomo policaji, kot smo se bali.
Danes smo se videli vsi. Starši in otroci. Malo predebatirali. Težko je bilo danes 4 otrokom povedati, da ne bodo več v našem razredu, ampak bodo sestavljali 4.skupino, ki bo nastala. In vesela sem, da so to dobro sprejeli. Še en dokaz, da so otroci super. Tudi starši. Kapo dol. Resnično. Obdobje 8 tednov je minilo brez težav. Spoznala sem družine na način, ki nam ga je dala Korona.
Otroci so se danes najbolj razveselili dejstva, da zdaj več ne bo domačih nalog in dela doma. Si zaslužijo. Vse se bo delalo v šoli. In obuti bodo hodili po šoli. Nekaj novega, nekaj zanimivega.
 Bo, vedela sem, da bo vseeno vse skupaj bolj prijazno kot se zdi na prvo žogo. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam