Kričati od navdušenja





2 napovedana tedna sta se spremenila v 9 tednov. 2 tedna pisanja dnevnika je postalo 64 dni pisanja. 10.nedelja je danes od tiste, ko mi ni bilo nič jasno. Ko sem se bala. Ko sem jokala. Zase, za otroke. Takrat sem se podala v boj, v neznan boj. V poučevanje na daljavo. Iskanje novih, modernih pristopov. Aplikacij, iger, interaktivnih vaj. Telefon je bil iz tedna v teden bolj zabasan s slikami, posnetki, aplikacije so štekale. A nič me ni ustavilo. Videvala sem otroke, se skupaj z njimi učila. Jim razlagala. Oni meni. Pošiljali svoje izdelke. Posnetke. Peli. Plesali. Sodelavke smo se med seboj spodbujale, ko je padla motivacija. Ko smo brale negativne komentarje. Ko smo želele nehati. Ko smo bile jezne. Razočarane. Včasih smo delale pozno v noč. Utrujene. Včasih smo se pozno v noč smejale. Neumnostim. A tudi to nas je držalo pokonci. In pomagali so vsi. Tudi domači. Otroci. Partnerji. Vsi smo bili vpeti v to učenje na daljavo. Vsi skupaj smo bili v boju. Starši skupaj z učenci. Babice. Dedki. Bratje. Sestre. Vsi. Resnično moj poklon vsem. In Ludviki. Dokazali smo, da znamo. Da zmoremo. Dokazali, da se znajdemo še v tako težki, novi situaciji.
Jutri gremo, vsaj del nas, v nov boj. Spet v neznano. A prepričana sem, da bo ponedeljek, 18.5. dan, ki ga bomo pomnili. Ne... Ne po zaporu. Ne po trpljenju. Po ponovnem začetku. Na misel mi gre pesem: kako je dobro vidjeti te opet. No... Tako, tako bo. Po 66.dnevih bom spet videla otroke. V živo. Če to ni razlog za veselje potem pa res ne vem. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam