Je ustvarjalnost ostala v UKC???

Danes je en tistih dni, ko mi ni. Ko se spravljam k računalniku že od jutra. Ko bi najraje cel dan prespala. Cel dan se ideje motajo po glavi, kaj bom počela z učenci, kaj bi lahko počela, kako bom to počela, ko je pa treba vse to skupaj malo na papir prenest, pa tema. In tema je tudi sedaj. Dejanska tema zunaj in dejanska tema v moji glavi.
Edina ideja danes, ki bo verjetno obrodila sadove, je obletnica OŠ. Po včerajšnjem blogu, smo danes kar padli v spomine. Koliko smeha. Kako hecni smo bili. Res je čas, da se vidimo. Nujno.
Ni ravno moj dan. V bistvu sem čisto ok. Polna upanja, veselja, pričakovanja. A ustvarjalnosti ni. Glede na to, da sem bila včeraj na posegu, kjer so mi odstranili znamenje, srčno upam, da to znamenje ni bila moja ustvarjalnost. Ker pol sem pečena.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam