Ponosna na to, da sem Ludvik

Korona dnevnik sem začela pisati 15. 3. 2020. V zvezek in to ne na začetku. Na sredini. Ker sem verjela v  2 tedna. A zdaj mineva 45.dan. Pišem na roko. Tak način mi je všeč. Taki, bolj pristen. Vsak dan znova me presenečajo ljudje, ki ga dejansko berejo. Ljudje, različnih profilov, starosti. Ljudje, ki so na zelo različne načine povezani z menoj. Privat. Službeno zdaj. Službeno prej. Za nekatere sploh ne vem na kakšen način smo povezani, a smo. In ko nekdo prebere dnevnik, stisne lajk, mi kaj komentira, morda celo napiše v privat sporočilo, dobim potrditev, da je to ok. Pa saj, če sem iskrena, to pišem zase.. In ja, seveda, za knjigo, ki se bo nekoč izdala. Danes pišem namesto v zvezek kar sem. Zato, ker sem zjutraj nekomu obljubila. In kar obljubim, to izpolnim. In ker je minil točno 1 mesec odkar sem pisala prvič.
Današnji naslov je povezan z mojim službenim življenjem. Z mojimi Ludviki. Načeloma v nobeni službi do zdaj nisem imela težav s kolektivom. Ampak ta kolektiv je pa... Top!!! In če je prejšnji teden v sredo v  moji glavi še samo zvenela misel po stripu, je bila s pomočjo Ludvikov, danes ideja popolnoma izpeljana. 44 sodelavk in sodelavcev je sodelavalo. 44. Noro. Vsak izmed njih si zasluži moj poklon. In ne samo zdaj. Ne samo zaradi moje nore ideje. Vedno znamo stopiti skupaj. In če lahko rečem, da sem se na to karanteno Korone že nekako navadila in mi nič ne manjka, ker mi dejansko res ne, mi manjkajo edino Ludviki. Vsi... Od otrok do vodstva. Od učiteljic do čistilk, kuhinje. Ja ja... Tudi hišnik. Vsi!!! Manjka mi razred. Manjka mi kaos. Manjka tisti napis na cesti. Ludvik. Manjka mi iskanje ključev pred zbornico. Manjka mi čakanje v vrsti za kopiranje. Manjka tista kava iz avtomata. Manjka mi celo mlečni riž, ki ga ne maram. A vse to pride. Kmalu. Danes se celo govori o 11. 5.
Upanje obstaja.

Katja - Mala Šomoštra

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam