Jaz sem hin

Danes sem hin. Saj ne dobesedno, ampak danes sedim za računalnikom dejansko od jutra. Dopust? Kaj je že to? Danes ga vsekakor nimam. Saj verjetno bi v nekem normalnem vremenu končala prej, ampak v tem dežju res ne najdem nobene motivacije. Iz ure v uro je motivacije manj. Utrujena sem. Včeraj sem kopala luknje, da bomo posadili drevesa, pa me ni tako utrudilo. 
To danes pa. Hja, kaj češ. Tudi to mora biti. Nenazadnje je treba poskrbeti, da bodo učenci drugi teden dobili delo. In ker nisem učiteljica, ki bi samo poslala navodila in čao Pero, pol si pač delam delo. In valda mora biti vse lepo, pa slikice, pa zanimivo. Ja, pa smo tam. In najhuje je, da ko pogledam končni izdelek, se mi zdi, da ni nič posebnega. Kaj je pa še huje od najhujšega? To, da se zdaj počutim kot kup nesreče, ob polnoči pa bom zijala v luft kot sova. 
Jutri bi morali na morje. Se že vidim. 
Pakiram 1001 stvar, od tega 999 preveč. Pa sendviči. O ja...s suho, sirom, kumaricami. Spet itak preveč, da jih potem še cel prvi dan jemo, čeprav se za prvega ustavimo že tam nekje v Tepanjah. Če bi bilo po moje, bi se v Hočah. Ok, če zdaj pogledamvremensko napoved, je boljše, da ne gremo. Ker ni hujšega kot it na težko pričakovan dopust, pa je dež, pa te zebe. Ne hvala. Bomo mi kar doma. Ustvarjali, kopali, sadili, lenarili in delali.Delali to kar moramo in delali to kar nas veseli. Če lahko združiš veselje, s tem kar je obveza, si zmagal. Jaz sem. Čeprav sem hin. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam